El mirador indiscret: David contra Goliat

Josep Espín,

El mirador indiscret: David contra Goliat


Engeguem el 2017 amb un nou cicle de conferències!

"El mirador indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts" Dijous, 26 de gener de 2017 a les 09.00 h (check-in d'assistents de 08.30 a 09.00 h) Palau Robert (Pg de Gràcia, 107. Barcelona)

Per aquesta 1a sessió, sota el títol "David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes" comptarem amb Javi Creus, Marc Elena i Andrés Costa.

El pròxim dijous dia 26 de gener de 2017 a les 09.00 h, el Col·legi iniciarà un cicle de conferències que es duran a terme el quart dijous de cada mes. Aquest cicle pretén esdevenir un espai on es posin a debat termes rellevants pel sector del màrqueting, la comunicació i la creativitat. Les trobades es focalitzaran en temàtiques referents a les noves tendències del sector i que permetin generar debat i contingut a tot l’entorn de l’esdeveniment.

Reserva't l'agenda i ens veiem el dijous 26 de gener al Palau Robert!

Inscripció gratuïta, AQUÍ!

En aquesta primera sessió parlarem de la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes de la mà de grans profesionals del sector.

Javi Creus: Fundador d'Ideas for Change  i el creador de @pentagrowth.Està considerat com un dels estrategs i pensadors més innovadors sobre l'economia col·laborativa, els models de negoci oberts i P2P, la innovació ciutadana i la societat en xarxa. Ha estat planificador estratègic per a moltes de les agències més creatives d'Espanya, cofundador de la incubadora d'empreses Digital Mood i de l'espai multidisciplinari @kubik, i professor de màrqueting de serveis a Esade. Coautor de "No som formigues". Advisor en OuiShare i va ser secretari de l'Open Knowledge Foundation a Espanya.

Marc Elena: Fundador i CEO de AdsmuraiMarc Elena és un visionari de la comunicació online. És una persona compromesa, positiva i que cuida fins l’últim detall dels seus projectes. Al 2010, després de donar la volta al món durant un any amb la seva dona, va co-fundar el "Club de viatges", un congrés anual per unir bloggers que han fet la volta al món durant un any o més. Posteriorment va crear "FanraisingApp", una app per a promocions i concursos a Twitter, que posteriorment va tancar. Actualment és fundador i CEO de Adsmurai, empresa dedicada a l'optimització de publicitat en xarxes socials, Partner de Facebook, Instagram, Twitter i YouTube. Durant estones lliures, improvisa com a professor convidat a diverses Universitats i participa com a ponent a diferents esdeveniments sobre màrqueting digital i xarxes socials.

Andrés Costa: Marketing Manager a Monster Energy. Després d’haver estat de responsable comercial i de màrqueting d’AM Services, inicia el seu pas per Monster Energy en 2008 al departament de màrqueting de Monster UK. quan l’empresa va aterrar a Europa. Posteriorment, es trasllada a Espanya en 2010 amb motiu del llançament de Monster com a marketing manager. ADE per l’Universitat de Edimburgo (Escócia), Master en Direcció de Màrqueting per la Universitat de Barcelona, I actualment cursant MBA per la Universitat de Deusto.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies